Zakończyliśmy etap weryfikacji projektów. Wszystkie projekty, które  zakwalifikowały się do głosowania w tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego otrzymały swój indywidualny numer. Obecnie można rozpocząć promocję swojego projektu. Jak to zrobić?

.

Marketing szeptany

Zachęcamy, aby o swoim pomyśle opowiadać znajomym, sąsiadom, członkom rodziny. Każdą osobę poproś o rozpowszechnienie informacji o twoim projekcie. Do rozmów zaproś mieszkańców,  dla których twój pomysł będzie szczególnie ważny. Ich rekomendacje mogą być jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł promocji i pozwolą zdobyć jeszcze więcej głosów. Przypominaj zasady głosowania: głosujemy elektronicznie od 6 do 16 września oddając od razu 4 głosy – dwa na projekty rejonowe i 2 na projekty ogólnomiejskie. Im więcej osób zaangażowanych tym lepsze efekty. Pamiętaj każdy mieszkaniec miasta bez w względu na wiek i miejsce zamieszkania w Tychach może zagłosować na twój projekt.

.

Plakat, ulotka a może post?

Kto lepiej opowie o twoim projekcie niż ty sam? Opisz swój projekt – krótko w prostych zadaniach: czego dotyczy, gdzie będzie realizowany i dlaczego warto na niego zagłosować. Ten opis możesz wysłać mailem do znajomych, zamieścić na swoim profilu na Facebooku lub na plakacie czy ulotce. Możesz nagrać kilkunastosekundowy filmik i opublikować go na Instagramie lub You Tubie. Przed głosowaniem możesz wysłać znajomym smsy przypominające numer twojego projektu. Promuj swój projekt na wiele różnych sposobów:

  • plakaty, ulotki – sprawdzą się zwłaszcza dla osób starszych, które nie korzystają z Internetu (przed dystrybucją tego typu materiałów zapytaj właściciela budynku, sklepu, terenu czy możesz je tu przykleić, zostawić);
  • organizacja spotkania – można zorganizować je w miejscu, którego dotyczy twój projekt;
  • wykorzystaj Internet – poczta e-mail, profile na mediach społecznościowych, strony internetowe itp. – to formy, dzięki którym dotrzesz do większej liczby mieszkańców.

.

Pamiętaj, aby na wytworzonych materiałach promocyjnych zamieścić logo Budżetu Obywatelskiego. Grafiki dostępne są w zakładce Budżet Obywatelski 2025 DO POBRANIA To pozwoli mieszkańcom od razu skojarzyć, że jest to zadanie z Budżetu Obywatelskiego i, że można na nie oddać swój głos.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. do zapewnienia bezpieczeństwa. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa - wejdź.

X