Nowy system udostępniony jest na stronie internetowej Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej http://www.pozytek.gov.pl/, (po wejściu w „Bazę sprawozdań organizacji pożytku publicznego”) lub bezpośrednio pod adresem https://opp.mpips.gov.pl/
Instrukcja dotycząca obsługi ww. Systemu wraz z podstawowymi wymaganiami technicznymi udostępniona jest na stronie http://www.pozytek.gov.pl/.
Informujemy, że w związku z tym, iż nowa baza jest zupełnie nowym systemem należy przejść proces rejestracji (założenia nowego konta) od początku (nawet jeśli organizacja miała już login i hasło w starej bazie).
Jednocześnie, w celu udzielenia bieżących wyjaśnień dotyczących działania Systemu została uruchomiona infolinia pod numerem (22) 661 11 47 oraz skrzynka pocztowa , na która można kierować zapytania dotyczące działania ww. Systemu.
Departament Pożytku Publicznego”